۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان ورزشکاران صاحب نام تربیت کرده است

به گزارش ایثار واحد زنجان، علی خلیلی، در مجمع سالانه هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان اظهار کرد: این اداره کل توجه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولان دارد و از فدراسیون نیز انتظار دارد حمایت های بیشتری را از هیات داشته باشند تا بتواند ورزشکاران شاخص و توانمندی را تربیت کند.
وی با بیان اینکه ورزش جانبازان و معلولان زنجان از مربیان توانمندی برخوردار است، افزود: در گذشته این هیات، خیلی مورد توجه فدراسیون قرار نگرفته است و امید است با توجه به حجم بالای ورزشکاران، قهرمانان ارزنده و مربیان فعال و متخصص، انتظارات هیات ازسوی این فدراسیون به شکل بهتری برآورده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا، ورزش استان زنجان را نیز با محدودیت‌هایی مواجه کرده و شاید بیشترین ضربه و آسیب را از تعطیلی اماکن ورزشی خورده است اما با این وجود به خاطر حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران نیاز است به دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، همچنان عمل شود.
وی اضافه کرد: این اداره کل، پارسال ۲۵۰ میلیون تومان به به هیات ورزش جانبازان و معلولان کمک مالی کرد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و پائین آمدن درآمدها، این کمک ها شاید ضعیف تر باشد و انتظار می رود خود هیات در جلب و جذب حامی مالی و کسب درآمد، با جدیت بیشتری وارد میدان شود.