۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

نعمتی: در اردوی تیم ملی احساس معلول بودن نداشتم

به گزارش سرویس ورزشی برنا، زهرا نعمتی عضو تیم ملی ریکرو بانوان در باره اولین حضورش در اردوی تیم ریکرو بانوان و اهدافش برای حضور در المپیک صحبت کرد.

گویا به صورت جدی به دنبال حضور در المپیک هم هستید؟
بله. در تمرینات تیم ریکرو بانوان هم حضور پیدا کردم و رفتار خیلی خوبی هم از سوی بچه ها و همچنین حجت الله واعظی، سرمربی تیم ملی از من شد؛ به صورتی که اصلا احساس نمی کردم به عنوان یک فرد معلول در اردوی تیم ملی هستم و همین انگیزه من را برای حضور در المپیک چند برابر می کند.

رکوردهای خوبی را هم در اولین اردوی تیم ریکرو بانوان برجای گذاشتی؟
همین طور است. خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده است اما باید توجه خودم را به خارج از ایران معطوف کنم؛ جایی که حریفان قدری خواهم داشت و باید خودم را برای رقابت با آن ها آماده کنم. دوست دارم برای اولین بار به عنوان یک فرد معلول در المپیک ریو و در قالب تیم ریکرو حضور داشته باشم.

چه قدر شانس حضور در المپیک را برای خودتان متصور شده اید؟ 
در المپیک به دلیل بالا بودن سطح رقابت ها و با توجه شرایط جسمانی ام برای کسب سهمیه، باید چند صحنه بین المللی را تجربه کنم تا با آمادگی بالایی به میدان بروم.
ولی فکر می کنم در پارا المپیک کار ساده تری برای کسب سهمیه خواهید داشت؟
بله. همین طور است. در پاراالمپیک حرف های زیادی برای گفتن دارم و به مراتب کار من برای کسب سهمیه، راحت تر است؛ اما به هر صورت اجازه نمی دهم سختی ها مانع افتخار آفرینی من در المپیک شود.

حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و فدراسیون تیراندازی چه طور بوده است؟
با تعامل خوبی که بین دو فدراسیون ایجاد شده است و با حمایتی که از من به عمل می آورند، امیدوارم بتوانم زحمات این دو فدراسیون را با عملکرد موفقم در کسب سهمیه المپیک و پارا المپیک پاسخ گو باشم. البته اگر بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم، هیچ مشکلی برای کسب سهمیه پارا المپیک نخواهم داشت.