۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

عمل نکردن به وعده‌های قهرمان معلول جهان به دلیل سن پایین!

قهرمان جهان در رشته پرتاب دیسک معلولان از عملی نشدن وعده مسوولین در پرداخت هدیه قهرمانی اش گلایه کرد.

مصطفی افضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ،منطقه سمنان با بیان اینکه مسکن یکی از مشکلات مهم و اساسی معلولین است، گفت: پس از اینکه در مسابقات رشته پرتاب دیسک به مقام نایب قهرمانی جهان رسیدم قرار شد از سوی ریاست محترم جمهوری به من مسکن داده شود، اما هنوز این وعده عملی نشده است.

وی که عنوان قهرمانی جهان را نیز در کارنامه خود دارد، در پاسخ به پرسشی در خصوص دلایل عدم اهدا جایزه اش گفت: تاکنون پیگیری های زیادی انجام شده است اما می گویند چون هنوز به سن قانونی نرسیده ام نمی توانم از دریافت مسکن مهر استفاده کنم.

این قهرمان جهان که دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه دامغان است، خواستار رسیدگی مسوولین استان جهت پرداخت هدیه ریاست جهموری و استفاده از مسکن مهر شد.

افضلی با بیان اینکه یک بار نیز به خاطر همین مسکن از من کلاهبرداری شد، افزود: سال گذشته فردی با عنوان دروغین نماینده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با من تماس گرفت و از من خواست که مشخصات و موجودی حسابم را به او بدهم تا مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال کمک هزینه مسکن به حسابم واریز شود.

وی ادامه داد: وقتی به حسابم مراجعه کردم متوجه شدم نه تنها پولی به حسابم واریز نشده بلکه متاسفانه ۱۵ میلیون ریال نیز از من کلاهبرداری شده است.