۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

دستکش های سفارشی دوز مخصوص ویلچر

دستهای کاربران ویلچر همواره درمعرض آسیبهایی چون زخم شدن حاصل از فشار و اصطکاک ، بریدگی ها ، گیر کردن و … هستند . لذا محافظت دستها از الویتهای کاربران فعال محسوب می شود .   

 

دستکش ویلچری که در شکل زیر مشاهده می کنید ، بصورت سفارشی دوخته شده و قسمت روی انگشت شست آن دارای سطح اصطکاک است . این موضوع باعث شده که راندن ویلچر تسهیل شود . از این رو برای افراد مبتلا به اختلالات حرکتی دستها مناسب است .

 دستکش سفارشی دوز مخصوص ویلچر

دستکش سفارشی دوز مخصوص ویلچر

 

در واقع این دستکش ویلچر ، یک ” دستکش انگشت شست ” محسوب می شود که کل انگشت شست و پایه آن را پوشش می دهد . کل انگشت شست و انتهای انگشت شست با یک لایه لاستیکی ضخیم پوشیده می شود و بخش بالایی آن با یک نوار چسب دار (Velcro closure  ) به دور مچ دست متصل می شود . در واقع دستکش انگشت شست بر اساس قالب گچ دست ساخته می شود .


کاربر با دستکشهای مخصوص ویلچر ، همراه با دستکش آستر

کاربر با دستکشهای مخصوص ویلچر ، همراه با دستکش آستر

معمولا” کاربر ، یک دستکش کار نایلونی به عنوان آستر در زیر آن می پوشد . دستکش های  با پوشش PU  ، گیرایی بهتری را فراهم می کنند و به خوبی و محکم روی دست می نشیند .


کاربر با دستکش کار ( دستکش آستر )

کاربر با دستکش کار ( دستکش آستر )

نظر استفاده کنندگان

این دستکش ، سطح اصطکاک خوبی را روی حلقه چرخ ویلچر فراهم می کند و به طورقابل توجهی تحرک کاربر را بهبود می بخشد .

کاربر در حال راندن ویلچر با دستکش

کاربر در حال راندن ویلچر با دستکش

لازم به ذکر است آستر دستکش نیز دارای چسبندگی بسیار خوبی است ، و در مواقعی مثل بارندگی می تواند با موفقیت توسط افراد پاراپلژی استفاده شود . این دستکش ارزان است و بطورشگفت آوری ، حتی در برابر فشارهای زیاد ، دوام دارد .