۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

جوان نیکوکار استعفا داد تا یک معلول استخدام شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان کریم مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان با بیان اینکه موسی محمدی از چهره های خوش نام در کشور است از اقدام ارزشمند این فرد نیکوکار قدردانی کرد و گفت : این کار ارزشمند این پیام را دارد که معلولان را باید باور کنیم .

وی از اقدامات ارزشمند موسی محمدی به جامعه معلولان و فراهم کردن زمینه ازدواج معلولان قدردانی کرد و افزود : فرهنگ سازی مهم ترین راهکار برای رفع موانع ازدواج است و باید نگاه مادی خانواده ها و زوج های جوان را نسبت به مقوله ازدواج از بین ببریم.

کرمی فرماندار زرند نیز گفت : با تلاش موسی محمدی خدمات ارزنده ای به جامعه معلولان صورت گرفته است به طوری که تا کنون ۸۹ زوج توانخواه مراسم جشن آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

وی افزود : خانواده ها باید سخت گیری های خود را در زمینه ازدواج جوانان کاهش دهند.

موسی محمدی جوان خیّر و مسئول برگزاری مراسم جشن ازدواج معلولان شهرستان زرند گفت : خدمت به معلولان خدمت به نبی اکرم(ص) است.

محمدی تصریح کرد : از ۲ سال قبل مکاتباتی با استاندار مبنی بر استعفایم داشتم و درخواست کردم که برای اشتغال یک معلول با استعفایم موافقت شود که در نهایت با درخواست اینجانب موافقت شد و آقای مهدی جمالی زاده معلول جسمی حرکتی با مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی جذب هلال احمر شد .

وی با ابراز خرسندی از مراسم تودیع خود گفت : این مراسم بهترین لحظه عمر من بود که توانستم کار بسیار کوچکی در قبال اشتغال معلولان انجام دهم.

این خیر نیکوکار در زمینه فراهم کردن زمینه ازدواج معلولان ، اهدای خون ، نگهداری معلولان، اهدای عضو ، اشتغال معلولان و کار آفرینی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است .

در حاشیه این مراسم جشن ازدواج ۲ زوج معلول برگزار شد و به گفته موسی محمدی تاکنون زمینه ازدواج ۸۹ زوج معلول در شهرستان زرند فراهم شده که رتبه اول کشوری را در این زمینه به خود اختصاص داده است./س