۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تغییرات درکادر فنی پارادوومیدانی/ مربیان پاراوزنه‌برداری بزودی مشخص می‌شوند

مسعود حمیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از بازیهای پارالمپیک توکیو طی نشستی که با بهمن رضایی رییس انجمن پارادوومیدانی در خصوص نتایج و عملکرد دوومیدانی کاران در توکیو داشتیم، با تصمیم رییس فدراسیون و کمیته فنی قرار شد مسوولیت انجمن پارادوومیدانی به فرد دیگری که خود از پیشکسوتان دوومیدانی است، سپرده شود.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا از تجربیات بهمن رضایی نیز در کادر فنی جدید استفاده خواهد شد یا خیر؟ افزود: با توجه به تجربیات وی در پارادوومیدانی قطعا از تجربیات رضایی در انجمن یا سایر بخش های کادر فنی پارادوومیدانی بهره خواهیم گرفت.

وی همچنین در خصوص تغییرات در کادر فنی پاراوزنه برداری نیز گفت: برای مشخص شدن کادر فنی پاراوزنه برداری، در حال حاضر حمزه محمدی، کاظم رجبی، سعید بافنده، احمد ملاحسینی و محمود حسنی ۵ مربی هستند که به اردوی تیم وزنه برداری که در فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است، دعوت شدند که در پایان این اردو که ۱۹ مهر به پایان می رسد، کادر فنی وزنه برداری برای هدایت تیم در مسابقات جهانی گرجستان مشخص خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان خاطرنشان کرد: جلسات کارشناسی سایر رشته های پارالمپیکی نیز هفته آینده برگزار می شود و پس از بررسی عملکرد و نتایج ورزشکاران شرکت کننده در بازیهای پارالمپیک توکیو، در خصوص کادر فنی آنها تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد.