۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

کتاب تیراندازی ویژه معلولان منتشر شد

کتاب آموزش تیراندازی قهرمان جهانی مازندران و دارنده ۸۰ مدال رنگارنگ ملی، جهانی و پارالمپیک منتشر شد.

رمضان صالح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به انتشار دومین کتاب خود با عنوان «آموزش تیراندازی» ویژه جانبازان و معلولین گفت: این کتاب همراه با تجربیات و خاطرات مسابقات مختلف تدوین شده است.

دارنده عنوان دوم پارالمپیک سیدنی استرالیا با اشاره به اینکه معلولیت، دو آسیب جسمی و روحی را بر انسان وارد می‌کند، افزود: آسیب روحی که منجر به افسردگی و انزوا و سرخوردگی را فراهم می‌کند و آسیب جسمی که سبب تضعیف ماهیچه‌ها و کاهش توانایی و استقامت فرد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار بازگرداندن افراد معلول به جامعه است.

صالح‌نژاد که هفت مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و سه مدال برنز برون‌مرزی و ۶۰ مدال مسابقات داخلی را در کارنامه خود دارد، گفت: کتاب آموزش تیراندازی در ۱۴۵ صفحه و به شکل مصور و ویژه معلولان نگارش یافته است.

وی که کتاب «تجربیات قهرمانی» را نیز تالیف و در اختیار علاقمندان قرار داده است به محتوای این کتاب اشاره و خاطرنشان کرد: سخنی با خواننده، تیراندازی در اسلام، کلاس‌بندی تیراندازی، تجهیزات و حالت‌گیری و مراحل ۱۳‌گانه تیراندازی با تپانچه و حالت درازکش به عنوان بخشی از مطالب این کتاب است.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی صالح سوادکوه یادآور شد: برنامه‌های تمرینی، نقش عضلات در تیراندازی و راهکارهای جلوگیری از استرس همراه با برنامه‌های مربوط به تغذیه از بخش‌های دیگر این کتاب است.