۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

کاپشن سفارشی دوز مناسب برای کاربران ویلچر

کاربران ویلچر به دلیل موقعیت بدن و حالت نشسته ، بایستی همواره احساس راحتی داشته باشند .  نقش لباس در این راحتی و آسایش بدیهی بنظر می رسد .  مسلما”  استفاده از لباسهای تنگ و گشاد مناسب نخواهد بود .  بنابراین باید از لباسی استفاده شود که حداکثر راحتی را برای فرد تامین کند .  لباسی که در این مقاله معرفی شده ،  به گونه ای مناسب سازی شده که کاربردی ، دارای تن خور خوب و مناسب برای کسانی است که از ویلچر استفاده می کنند و  می تواند به راحتی آنان هنگام نشستن و راندن ویلچر کمک کند .

نمای ژاکت از جلو

نمای ژاکت از جلو

این کاپشن ، گشاد وراحت بوده و طوری طراحی شده که پشت آن فاقد آستر است  . پشت آن باز است و از  دو قسمت تشکیل شده که با هم همپوشانی دارند . همچنین آستینهای آن دارای ساق هستند و به خوبی روی دست قرار می گیرد  .

نمای ژاکت از پشت باز شده

نمای ژاکت از پشت باز شده

نظرات کاربران

کاربران از داشتن چنین لباسی احساس رضایت می کنند . چرا که تن پوش خوبی دارد و ساقهای آن هنگام راندن ویلچر کمک می کند که آستینها روی دست ها آویزان نشود ؛ همچنین مانع نفوذ هوای سرد می شود . از آنجایی که ژاکت از پشت آستر ندارد ، این امکان را فراهم می کند که کاربر بتواند به راحتی روی ویلچر بنشیند . پیشنهاد داده شده که در صورت طراحی مجدد ، قراردادن یک زیپ کامل در جلوی آن ، بهتر خواهد بود  .

نمای ژاکت از پشت

نمای ژاکت از پشت