۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

پرداخت کمک‌های بلاعوض به خانوار‌های دارای معلول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امید قادری اظهار داشت: امسال برای خانه دار شدن ۷۳ خانوار دارای دو معلول و بیشتر پرداخت کمک‌های بلاعوض به خانوار‌های دارای معلولدر استان برنامه ریزی شده است که تا کنون از این تعداد ۵۴ خانوار مراجعه کرده اند.
وی افزود: در این طرح افرادی که در خانواده ۲ معلول یا بیشتر دارند، می‌توانند به بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند و از ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهره‌مند شوند.
مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: کمک هزینه بلاعوض برای مسکن‌های شهری مددجویان و مسکن‌های مددجویان تک معلوله نیز در حال حاضر ۸ میلیون تومان است.
قادری با بیان اینکه دولت تصمیم گرفته مسکن‌های مهر مازاد را به نهاد‌های حمایتی واگذار کند، گفت: مددجویانی که تا کنون مسکن دریافت نکرده اند، می‌توانند پس از ابلاغ این تصمیم به سازمان بهزیستی مراجعه و تقاضای مسکن داشته باشند.
وی یادآور شد: در استان کرمانشاه ۲ هزار و ۵۳۶ مسکن در قالب مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار برای امسال پیش بینی شده است که تا کنون بالغ بر هزار و ۴۰۰ مسکن به مددجویان تحویل داده شده که از این تعداد ۸۳۰ مورد به مناطق زلزله زده اختصاص داشته است.