۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

ورزشکاران معلول با بی مهری مواجه اند

اصفهان – ایرنا – مدال آور رشته ورزشی تیراندازی با کمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا از بی توجهی مسئولان کشور نسبت به ورزشکاران و قهرمانان معلول گلایه کرد.

 ورزشکاران معلول با بی مهری مواجه اند

هادی نوری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت توجه و حمایت های مادی و معنوی ویژه ای از قهرمانان مسابقات بین المللی می کند ولی این توجه و حمایت ها شامل معلولان نمی شود.
وی بیان کرد: معلولان برای کسب موفقیت شرایط سخت و دشواری را تحمل می کنند اما در مقایسه با سایر قهرمانان از حمایت و توجه کمتری برخوردار هستند.
نوری با بیان اینکه بی مهری و بی توجهی به جامعه معلولان ناامیدی را به همراه دارد، تصریح کرد: قهرمانان معلول با همه محدودیت های جسمی اما با کسب مدال و مقام قهرمانی همواره ثابت کرده اند که کمتر از سایر قهرمانان نیستند.
مدال آور رشته تیراندازی با کمان جاکارتا با بیان اینکه هزینه تمرین و خرید تجهیزات بسیار زیاد است، افزود: به دلیل مشکلات مالی قادر به خرید تجهیزات ورزشی جدید و به روز برای مسابقات پاراآسیایی نبودم و این موضوع مانع از موفقیت بیشتر در این رقابت ها شد.
وی یادآوری کرد : حمایت های صورت گرفته دولت برای شرکت در مسابقات فقط به اندازه هزینه های رفت و آمد بود و با چنین حمایت هایی امکان خرید وسایل و تجهیزات امکان پذیر نیست.
نوری با بیان اینکه در شهرستان تیران و کرون امکانات ورزشی برای معلولان محدود است، گفت: برای تمرین باید به اصفهان بروم و این چنین محدودیت هایی هزینه های زیادی را تحمیل می کند.
هادی نوری دارنده مقام دوم و مدال نقره رشته تیراندازی با کمان مسابقات پاراآسیایی جاکاتار اهل و ساکن شهرستان تیران و کرون است که چهارسال پیش نیز موفق به کسب دو مدال طلا در مسابقات بین المللی شده است.
شهرستان تیران و کرون با بیش ا ز۷۲ هزار نفر جمعیت دارای چهار هزار ورزشکار سازمان یافته است.