۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

مهلت یک ماهه فرماندار بروجرد برای مناسب‌سازی تردد معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه سامان‌دهی عبور و مرور معلولان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادهایی که جهت مناسب‌سازی اقدام نکرده‌اند، مهلت یک ماهه به آنها داده شود که اقدامات لازم را انجام دهند، اگر در این مدت اقدامات لازم را انجام ندهند، برابر با قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های شهری برای جانبازان و معلولین جسمی، حرکتی و نابینایان شهرستان باید رایگان شود، افزود: هفت هزار و ۵۰۰ معلول با معلولیت‌های مختلف در شهرستان وجود دارد که باید از نظر جنسیت و سن اولویت‌بندی شوند.

فرمانداربروجرد گفت: در راستای مناسب‌سازی معابر باید جلسه‌ای با حضور نمایندگان معلولان و جانبازان برگزار و نظر آنها را درباره ساماندهی پرسیده و اولویت‌ آنها شناسایی شود.

مرادی افزود: بهزیستی باید مکان‌هایی که معلولین بیشترین رفت و آمد را دارند مشخص و مورد بازرسی و نظارت قرار گیرد.

وی‌ بیان داشت: با توجه به اینکه تاکنون اخطارهای زیادی به بانک‌ها جهت مناسب‌سازی داده شده اما تاکنون اقدامی نکرده‌اند شهرداری به صورت جدی این مهم را در دستور کار قرار دهد و باید هرچه سریعتر راه عبور و مرور معلولان و جانبازان را ایجاد کنند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه مصوبات جلسات باید اجرا شود، گفت: بنیاد مسکن نیز باید در روستاها مناسب‌سازی را انجام دهد و اداره راه و شهرسازی نیز باید از هم اکنون اقدامات لازم را جهت مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دهد.

مهلت یک ماهه فرماندار بروجرد برای مناسب‌سازی تردد معلولان