۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

مسأله اشتغال معلولان از دغدغه‎های اصلی مسؤولان گلستانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید مازندرانی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان گلستان که در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: توانمندسازی، ارائه خدمات، اشتغال و حمایت معلولان از وظایف اصلی سازمان بهزیستی به شمار می‎رود.

وی خواستار ویژه‎بینی رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به اشتغال معلولان شد و تصریح کرد: با ایجاد مراکز توانمندسازی معلولان می‎توان گام‎های موثری برداشت.

* مراکز توانمندسازی افراد ضایعه نخاع در استان گلستان راه‎اندازی شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر مراکز توانمندسازی ضایعه نخاعی در استان وجود ندارد، افزود: چنین افرادی برای دریات خدمات به استان‎های همجوار مراجعه می‎کنند لذا این انتظار از سازمان بهزیستی است که به عنوان یادگاری نسبت به راه‎اندازی مراکز توانمندسازی افراد ضایعه نخاع در استان گلستان اقدام کند.

مازندرانی با بیان اینکه بیش از سه درصد مردم جامعه معلول هستند، اظهار کرد: در راستای بهبود شرایط افراد معلول و افراد آسیب‎پذیر جامعه باید تلاش‎ها و همکاری بیشتری صورت بگیرد.

وی خدمت‎رسانی به مردم را اولویتی مهم خواند و گفت: مردم شایسته خدمات مطلوب هستند و مسؤولان به واسطه جایگاه مسؤولیتی که دارند باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

* نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردم باید مهمترین رسالت مسؤولان باشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص تکریم و معارفه مدیران بیان کرد: رفتن و آمدن ذات کارهای مدیریتی است زمانی بر اساس ارتقاء، نیاز و یا تأمین ساختار باید جایگاه مسؤولیت را ترک کرد اگر مسؤولیت را به عنوان خدمت و برای کسب رضایت مردم قبول کنیم این رفتن و آمدن برای ما غم یا شادی ندارد.

مازندرانی با اشاره به اینکه نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردم باید مهمترین رسالت مسؤولان باشد، گفت: زمانی که نتوانیم به خوبی از مسؤولیت خود برای ارائه خدمت به مردم استفاده کنیم آنگاه باید ناراحت و غمگین باشیم.