۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

زندگی شگفت انگیز الهام بخش

نامه نیک ژوریسک

در زندگی به سمت مستقیم و راست پیش برو …. همیشه و در هر راهی .

من نیک ژوریسک هستم ؛ گواه خداوند هستم  برای لمس هزاران قلب در دنیا !!

بدون هیچ دست و پائی متولد شدم ؛ در حالی که پزشکان هیچ تجربه پزشکی برای این ” نقص مادر زادی ” نداشتند ؛ همانطور که تصور میکنید با موانع و چالشهای

بسیاری  رو به رو بوده ام .

هرزمان با ناملایمات متعدد روبرو می شوید ؛ با مسرت رفتار کنید ” آیه ای از انجیل “در شمارش درد ها  و سختی هایم ؛ آیا جائی برای شادی و مسرت می ماند ؟

زمانی که پدر و مادرم مسیحی بودد و پدرم کشیش کلیسایمان ؛ آنها این آیه را خوبمی شناختند .

اگر چه، در یک روز صبح ۴ دسامبر ۱۹۸۲ در ملبورن( استرالیا) ” پروردگارا تو را سپاس” تنها کلماتی بود که می توان از آنها شنید. اولین فرزند پسری آنها بدون دست و پا متولد شد ! هیچ هشداری که آمادگی آنها را در برداشته باشد وجود نداشت .

پزشکان از اینکه هیچ پاسخی برای آن نداشتند در حیرت بودند!!

هنوز هیچ دلیل پزشکی دال بر چرایی این اتفاق وجود ندارد و من “نیک ” در حال حاضر برادر و خواهری دارم که مانند هر نوزاد معمولی دیگری بدنیا آمدند.

تمام عالم مسیحیت ازتولد من افسوس خوردند و والدینم که بسیار گیج و مبهوت از من بودند.

هر کسی می پرسید ” اگر خداوند ، خدای عشق است ” ، پس چرا خدا می بایستی اجازه دهد چنین اتفاق بدی نه برای هر کس دیگر ، بلکه برای مسیحیان ایثار گر افتد ؟

پدرم تصور می کرد من برای سالیان طولانی زنده نخواهم ماند ، ولی آزمایشها نشان می داد که من یک نوزاد کاملاً سالم هستم تنها با نقص عضو دست و پا.

همانطور که قابل فهم است ، والدین من نگرانی عمیق و ترس آشکاری داشته اند ، از آن نوع زندگی که من به دنبال خواهم داشت .خداوند به آنها استقامت ، دانش، و شجاعت عطا کرده بود ، در سالهای اول زندگی و سالهای بعد وقتی که آنقدر بزرگ شدم که بتوانم به مدرسه بروم . قانون استرالیا به دلیل معلولیت جسمانی ، اجازه رفتن به مدرسه عمومی را نمی داد .

خداوند معجزه ای کرد و قدرتی به مادرم داد  تا در برابر آن قانون مبارزه کند و سرانجام آن را تغییر دهد .

زندگی شگفت انگیز الهام بخش

A campaign on Twitter challenges people to