۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

رجبی: دوست دارم در لندن هم عضو تیم ملی باشم

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام به حضورم در تیم ملی ادامه دهم یا نه، اما دوست دارم در لندن هم عضو تیم ملی باشم.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، کاظم رجبی، قوی‌ترین مرد معلول جهان در سال ۲۰۰۸ و پارالمیک پکن، یکی دیگر از ورزشکارانی بود که به نمایندگی از وزنه‌برداران جانباز و معلول جایزه خود را از دست رئیس جمهور دریافت کرد.
وی که کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری در گوانگجو بود موفق شد مدال نقره دسته فوق سنگین نخستین دوره بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ را به گردن بیاویزد.
رجبی درباره برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول به خبرنگار فارس گفت: باید از آقای احمدی نژاد، رئیس جمهور و آقای سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی تشکر کنم که با یکسان سازی جوایز ورزشکاران جانباز و معلول با ورزشکاران غیر معلول انگیزه آنها را برای ادامه ورزش مضاعف کردند و از طرفی با پرداخت به موقع جوایز روحیه دوچندانی به ما دادند.
وی ادامه داد: امیدارم برگزاری چنین مراسمی در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند و از طرفی سکه‌ها را هم هر چه زودتر به دست ما برسانند.
رجبی در مورد ادامه حضورش در تیم ملی و برنامه‌هایش برای حضور در پارالمپیک لندن اظهار داشت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام تا در تیم ملی کارم را ادامه دهم یا نه، اما دوست دارم در لندن هم عضو تیم ملی باشم و هر کاری که از دستم بر‌می‌آید برای کشورم انجام دهم.
وی در پایان تصریح کرد: سعی می‌کنیم در پارالمپیک لندن هر کسی که به عنوان نماینده ایران شرکت می‌کند برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و بهترین مدال را کسب کند.

منبع: خبرگزاری فارس