۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تشکیل نخستین مجمع خیرین معلولان کشور تا اواسط آذر

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از تشکیل نخستین مجمع خیرین معلولان کشور تا اواسط آذر امسال خبر داد و گفت: این مجمع بنا دارد در بخش مسکن و درمان معلولان را حمایت کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، حسین بدخشان در مراسم افتتاح انتخابات مجمع جامعه خیرین حامی معلولان که در هتل فردوسی و با حضور بیش از ۸۰ نفر از خیرین از صنوف مختلف برگزار شد اظهار داشت: بهزیستی بنا دارد با استفاده از ظرفیت‌های فعلی و حمایت خیرین گام‌های خوبی را در بخش‌های حمایتی معلولان بردارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی جامعه خیرین حامی معلولان استان تهران تصریح کرد: بزودی این مجمع در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود و بنا داریم تا اواسط آذر‌ مجمع خیرین معلولان کشور را راه‌اندازی کنیم.

بدخشان افزود: در انتخابات مجمع خیرین حامی استان تهران بیش از ۸۰ نفر شرکت کردند که از این بین ۹ نفر به عنوان هیئت مدیره و بازرس انتخاب می‌شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات معلولان در حال حاضر در بخش مسکن در تأمین هزینه‌های آورده است و به همین لحاظ قرار است با حمایت خیرین و نیکوکاران واحدهای مسکونی ویژه معلولان احداث شود.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت کمک به مردم زلزله‌دیده آذربایجان شرقی افزود: مجموعه کمک‌ها نسبت‌ به گذشته افزایش یافته است و در حال حاضر به دنبال اسکان موقت مددجویان و تحت پوشش در منطقه زلزله‌دیده هستیم.