۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

اولین دوره آموزشی سلامت جنسی

اولین دوره آموزشی  سلامت جنسی

از  طریق  اینترنت  برای افراد دچار آسیب نخاعی

مرکز  ضایعات نخاعی  با همکاری  مرکز  تحقیقات  علوم اعصاب شفا ء بیمارستان  خاتم الانبیاء(ص) و  با مشارکت  مرکز تحقیقات تروما و جراحی سینا  وابسته به دانشگاه  علوم پزشکی تهران ، پژوهشکده مهندسی  و علوم پزشکی جانبازان ،مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی  دانشگاه علوم پزشکی  تهران ،  انجمن  جانبازان  نخاعی ایرانیان ، مرکز علمی کاربردی  بهزیستی  و تامین اجتماعی استان البرز، مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران و انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران برگزار می کند :

 

این دوره آموزشی  بر پایه  پرسش و پاسخ    طراحی  شده است و آموزش  گیرندگان از  طریق  پست الکترونیک خود ، سوالات را ارسال نموده و مدرسین  تلاش  خواهند کرد پاسخ های مناسب  ارائه نمایند و بر پایه این پرسش و پاسخ ، محتوی آموزشی  نیز برای آموزش  گیرندگان ارسال می شود .

کسانی که علاقمند هستند  در این  دوره آموزشی  شرکت کنند  لازم است  از  طریق اینترنت ثبت نام کنند . افراد با ثبت نام  یک کد آموزشی  دریافت می کنند  و تعامل با  مدرسین  و انتقال نظرات با این  کد آموزشی  صورت می گیرد.

در روند آموزش ، مواردی  نیز پیش بینی شده است که آموزش  گیرندگان  از  طریق مشاوره تلفنی می توانند از مشاوره اساتید بهره ببرند  و در صورت  علاقمندی آموزش  گیرندگان و امکان حضور ،  کارگاه آموزشی  نیز برگزار خواهد شد .

شروع  دوره آموزشی  پانزدهم  آبان نود و سه

با توجه به حمایت های صورت گرفته  توسط  مراکز  تحقیقاتی  و سازمان های  غیردولتی فعال در حوزه آسیب نخاعی   ، کسانی که دچار آسیب نخاعی  هستند  می توانند  به طور رایگان ثبت نام کنند . لازم به ذکر است که  این دوره آموزشی  ویژه  افراد دچار آسیب نخاعی می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا کلیک بفرمایید