۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تعهد اعضای هیئت دولت جهت پرداخت اقساط یک واحد مسکونی برای معلولان

هر یک از اعضای هیئت دولت در راستای حمایت از مسکن معلولان پرداخت اقساط یک واحد مسکونی معلولان را با اقساط ماهانه ۱۱۰ هزار تومان به مدت ۲۰ سال بر عهده گرفتند.

صادق محصولی، وزیر رفاه از پرداخت اقساط معلولان توسط اعضای هیئت دولت خبر داد که متن تعهد نامه هیئت وزیران برای پرداخت این اقساط به شرح زیر است.

در متن این تعهد نامه آمده است: برقرای عدالت به عنوان درونمایه اصلی گفتمان انقلاب اسلامی، همواره جزو اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و ارتقاء سطح رفاه آحاد جامعه و زدوده شدن سیمای محرومیت و فقر از مستضعفین کشور، از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی در کلام امام امت (ره) تجلی یافته است.

اکنون که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در دهه چهارم از حیات پر برکت انقلاب اسلامی یعنی دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم، ضرورت طراحی و اجرای پروژه های بزرگ و اساسی مبتنی بر عدالت، بیش از پیش نمایان گشته و لازم است دولت عدالت گستر و مهرورز، همراه و همگام با ملت شریف ایران، همت و تلاش خود را در این راستا مضاعف نمایند.

این تعهد نامه می‌افزاید: اینجانبان – اعضاء هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران- ضمن تقدیر و تشکر از طرح مسکن معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی که توسط وزارت رفاه و تامین اجتماعی در حال اجراست، به موجب این نامه متعهد می شویم تمامی اقساط وام قرض الحسنه مسکن، جهت یک نفر از مددجویان به مبلغ ماهیانه ۱۱۰۰۰۰۰ ریال (یکصد و ده هزار تومان) را به مدت بیست سال پرداخت نماییم؛ لذا به ذیحسابی مربوطه اجازه داده می شود مبلغ فوق الذکر را از فیش حقوقی امضاء کنندگان کسر و به حساب شماره ۹۰۱۹۰ نزد بانک ملت شعبه دکتر قریب به نام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور واریز گردد.

ضمنا از آحاد مردم نوعدوست و خیر ایران دعوت می‌نماییم تا با مشارکت در این طرح خداپسندانه، دولت مردمی خود را در این راه مقدس یاری نمایند.
منبع: فارس