۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

یک روز به یاد ماندنی

به نام خدا

روز شنبه ۲ آذر ۹۲ انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران میزبان بانوان نیکوکار انجمن برنا و تعدادی از معلولان ضایعه نخاعی استان تهران و پاکدشت ورامین بود . این گردهمائی که به پیشنهاد بانوان نیکوکار صورت گرفته و به مناسبت ازدواج یکی از اعضای انجمن ب که هدف نهائی از آن ترویج فرهنگ ازدواج در بین معلولین بود . درابتدای مراسم سرکار خانم دکتر زنوزی ضمن خوشامد گوئی به حاضرین در این مجلس در مورد مسئله ازدواج و هدف از گزینش همسر و چگونگی نگریستن به این مسئله بیاناتی ایراد فرمودند .

سپس  با جمعی از جوانان معلول که در این جمع حضور داشتند صحبتی داشتند و نظرات ایشان را در مورد مسئله فوق جویا شدند . در ادامه مراسم خانم دولتشاهی با صوت بسیار زیبای خود با خواندن دعای توسل  روحانیت خاصی به این مجلس دادند . رئیس هیئت مدیره انجمن ،  بانوان نیکوکار انجمن برنا و تنی چند از خیرین حاضر در مجلس با دادن هدایائی این ازدواج فرخنده را به آنها تبریک گفتند .

در خاتمه با پذیرائی نهار از مدعوین شرکت کننده که تعداد ۶۰ نفر می شدند این روز به یادماندنی در ساعت ۳۰/۱۴ به پایان رسید . از خداوند بزرگ برای این زوج جوان آرزوی سلامتی و خوشبختی می نمائیم . امید است که با برطرف شدن موانعی از قبیل اشتغال ، مسکن و ….. این سنت پیامبر (ص) در بین معلولان هم ترویج پیدا کند .  ضمن تشکر از تمامی بانوان نیکوکار انجمن برنا که به عنوان یاوران انجمن در کنار ما هستند بسیار تشکر و قدردانی می نمائیم . همچنین از جناب آقای ابدی که همیار انجمن می باشند تشکر و قدردانی می گردد.

گزارش اختصاصی انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران