۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

گزارش کارگاه بهداشت جنسی و درمانهای رایج جنسی در افراد ضایعه نخاعی

چهارمین کنگره ملی ضایعات نخاعی و نخستین جشنواره حمایت طلبی و پیشگیری از ضایعات نخاعی ناشی از حوادث که در تاریخ ۲۵/۱۱/۹۱ لغایت ۲۷/۱۱/۹۱ که در مرکز همایشهای رازی برگزار گردید . یکی از معضلات فراروی معلولان ضایعه نخاعی بخصوص آقایان مسائل جنسی و عدم آگاهی گروه هدف چگونگی برطرف کردن آن می باشد لذا انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران در حاشیه کنگره فوق ، کارگاه آموزشی بهداشت جنسی و درمانهای رایج جنسی در افراد ضایعه نخاعی  را برگزار نمود .

این کارگاه با حضور مدرسین محترم جناب آقای دکتر حمید مرتضوی وسرکار خانم نریمان وند و تعداد کثیری از مسئولین انجمن های ضایعه نخاعی سراسر کشور و کارشناسان محترم سازمان بهزیستی کشور به دعوت انجمن از ساعت ۹ لغایت ۱۲ روز جمعه مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ در فضایی گرم و صمیمی آغاز به کار کرد .
در ابتدا سرکار خانم نریمان وند توضیحاتی در مورد مسائل جنسی افراد ضایعه نخاعی ایراد نمودند . سپس آقای دکتر مرتضوی موارد دارو درمانی متذکر شدند و در خاتمه با پرسش و پاسخ مدعوین ، جلسه به کار خود خاتمه داد .
کارگاه با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان و درخواست استمرار آن مواجه شد .

امید است با برگزاری این کارگاهها گامی در جهت ارتقاء سطح آگاهی ، آموزشی و فرهنگی …… این عزیزان برداشته و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ، معضلات فراروی این قشر کاهش یابد .
ضمنا” سرکار خانم نریمان وند  با ایمیل آدرس ذیل آماده پاسخگوئی به سؤالات شما عزیزان می باشد :

                             Z.narimanvand@yahoo.com

گزارش اختصاصی انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران