۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

گزارش بازدید از معلولان ضایعه نخاعی شهرستان اسلامشهر

در روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۸/۹۲ بهزیستی اسلامشهر میزبان بانوان نیکوکار انجمن برنا و انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران بود . در این روز به یادماندنی که با تعامل دو انجمن صورت گرفته بود برنامه هایی در جهت آشنا شدن با مشکلات مددجویان ضایعه نخاعی اسلامشهر و ارائه راهکارهایی جهت برطرف کردن این معضلات ترتیب داده شد . تعدادی از معلولان ضایعه نخاعی به اتفاق همراه در این مراسم حضور یافته بودند .

در ابتدا سرکار خانم دکتر زنوزی طی ایراد سخنانی و معرفی انجمن از حضور در کنار این عزیزان ابراز خوشحالی نمودند . در ادامه سرکار خانم دولتشاهی یکی دیگر از بانوان نیکوکار با صوت بسیار زیبای خود با قرائت زیارت عاشورا فضایی معنوی را در جلسه بوجود آوردند . بعد از آن سرکار خانم دکتر زنوزی با تک تک معلولان گفتگویی بعمل آوردند و از مشکلات ایشان کسب اطلاع نمودند.

سپس هدایای نقدی به این عزیزان تقدیم گردید و با پذیرائی نهار که از طرف انجمن برنا تدارک دیده شده بود و توزیع ارزاق این برنامه به پایان رسید . در اینجا لازم است از مسئولین بهزیستی اسلامشهر که جهت برگزاری این مراسم سالن بهزیستی را در اختیارمان قراردادند تشکر و قدردنی نمائیم . از  مددکار بسیار عزیز سرکار خانم قره داغی که جهت برگزاری این مراسم زحمات بسیاری را متحمل شدند تشکر و قدردانی می گردد . با تشکر فراوان از بانوان نیکوکار انجمن برنا که در کنار انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران و برطرف کردن مشکلات معلولان ضایعه نخاعی ما را همراهی می کنند .

 


 ‘گزارش اختصاصی انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران