۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

پیکر ملی‌پوش پارالمپیکی خوزستان در ایذه به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حمیدرضا شیخ‌زاده کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشورمان ظهر امروز با حضور جمعی از اهالی ورزش و شهروندان ایذه‌ای در بهشت زهرای این شهرستان برگزار شد.

پیش از این برنامه، در ابتدا پیکر وی جهت بدرقه توسط ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان به استادیوم تختی و خانه تنیس شهرستان ایذه منتقل و در میان انبوهی از اشک و ماتم دوستان خود به خانه ابدی بدرقه شد.

هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در حاشیه این مراسم با اشاره به ابعاد شخصیتی و توانمندی‌های این قهرمان ملی شهرستان ایذه اظهار کرد: مرحوم شیخ‌زاده یک الگوی بسیار ارزشمند برای جامعه ورزش و به ویژه جوانانی بود که در میانه راه به‌دلیل فشار تمرینات دست از کار می‌کشند.

وی افزود: وی با وجود معلولیت سال‌ها به عنوان یکی از پایه‌های تیم ملی تنیس روی میز کشور در میادین مختلف جهانی حضور پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به سابقه ۳۲ ساله این قهرمان در تیم ملی بیان کرد: مرحوم شیخ‌زاده در طول این سال‌ها همواره همیشه برای کسب مدال و افتخارآفرینی تلاش کرد و حتی در آخرین رویدادهای ورزشی خود که مسابقات کشورهای اسلامی بود با وجود مجروحیت از ناحیه پا دست از رقابت نکشید و موفق به کسب دو مدال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا شیخ‌زاده علاوه بر افتخارآفرینی در مسابقات مختلف منطقه‌ای و ملی در مسابقات جهانی پاراسیایی آسیایی و بین‌المللی موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ به همراه تیم ملی کشورمان به عنوان ورزشکار تیم ملی ایران شد.

پیکر ملی‌پوش پارالمپیکی خوزستان در ایذه به خاک سپرده شد