۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

پیروزی ایثار ماهان تندیس قم و شهرداری آمل برابر حریفان

فینال رقابت های بسکتبال با ویلچر اصفهان

 

به گزارش خبرنگار مهر،  نمایندگان قم و مازندران شامگاه پنج‌شنبه در آغاز دور سوم از مرحله گروهی لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور از سد حریفان خود عبور کردند.

در این مسابقات که در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار می‌شود تیم‌های ایثار ماهان تندیس قم، شهرداری اراک، شهرداری آمل و شهرداری تبریز به صورت دوره‌ای مسابقات خود را در برگزار می‌کنند.

در مسابقات برگزار شده تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم برابر شهرداری تبریز قرار گرفت و موفق شد در نیمه نخست با برتری ۳۵ بر ۱۹ حریف خود از پیش رو بردارد.

برتری نماینده قم در نیمه دوم و کوارترهای سوم و چهارم مسابقه تثبیت شد و این تیم در ‌‌نهایت توانست با اختلافی قابل توجه و با حساب ۷۰ بر ۳۴ شهرداری تبریز را شکست دهد و یک پیروزی دیگر در این مسابقات به دست آورد.

در یکی دیگر از بازی‌های روز نخست مرحله سوم مقدماتی این فصل از مسابقات لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست به میزبانی باشگاه ایثار قم، تیم شهرداری آمل با برتری ۶۶ بر ۶۲ برابر شهرداری اراک به پیروزی رسید.

در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور دارند و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه دیدارهای خود را برگزار می‌کنند.

این مسابقات امروز ادامه پیدا می‌کند و تیم ایثار ماهان تندیس قم برابر شهرداری آمل قرار می‌گیرد و شهرداری اراک نیز با شهرداری تبریز مسابقه می‌دهد.