۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

پارو زنان ایران به فینال مسابقات جهانی صعود می کنند

 تیم ملی قایقرانی معلولانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ مسعود مهدوی نیا گفت: تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان کشورمان تا ۱۵ مرداد به تمرین میپردازند و آنها را به بالاترین سطح آمادگی می رسانیم و در شرایط آمادگی نگه می داریم تا در مسابقات قهرمانی جهان جمهوری چک نتایج خوبی به دست آورند.
وی افزود: این قایقرانان صد در صد به مرحله فینال A مسابقات جهانی راه پیدا می کنند. هدف ما هم همین است و در مرحله بعد به دنبال کسب مدال هستیم.
مهدوی ادامه داد: قایقرانان بعد از مسابقات قهرمانی جهان در رقابت های قهرمانی کشور شرکت می کنند و برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند که اوایل آذرماه در تایلند برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی قایقرانی گفت: با معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک جلسه داشتیم و در این جلسه درخواست کردیم تا از تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان حمایت شود. دلایل حضورمان در مسابقات قهرمانی جهان و هدفمان را مطرح کردیم که نظر مثبتی داشتند. ما درخواست کردیم سه نفر در این مسابقات شرکت کنند که قرار شد در کمیته تخصصی صحبت کرده و نظرشان را اعلام کنند.
وی گفت: اردوی بعدی تیم ملی را با حضور قایقرانانی که در اردوی قبل حضور داشتند آغاز خواهیم کرد فقط مریم سلطانی را که مدتی است در این رشته فعالیتش را آغاز کرده و پیشرفت خوبی داشته است را به اردو اضافه می کنیم، چون استعداد خوبی در کایاک دارد.