۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

همایش تأثیر مناسب سازی و فیزیوتراپی بر زندگی افراد ضایعه نخاعی

در پی تعاملات بعمل آمده با انجمن نعناع حمایت کننده معلولان ایران در ژاپن وانجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران همایشی در تاریخ ۲۵/۵/۹۰ در دفتر انجمن با عنوان تأثیر مناسب سازی و فیزیوتراپی بر زندگی فرد ضایعه نخاعی برگزار گردید.

هیأت مدیره انجمن نعناع جناب آقای محمد پاشائی ، سرکار خانم اساوا ، جناب آقای اساوا و سرکار خانم تاکانا  وهیئت مدیره انجمن ضایعات نخاعی استان تهران در این همایش حضور داشتند .  تعداد ۳۰ نفر از معلولان ضایعه نخاعی تحت پوشش انجمن در این همایش شرکت داشتند و  هدف از برگزاری این همایش آشنائی معلولان با اثرات مثبت  فیزیوتراپی بعد از معلولیت  و همچنین  مناسب سازی ساختار شهری ژاپن جهت تردد معلولان بود  که  با نشان دادن اسلایدها و فیلمهای آموزشی نتایج  بسیار مفیدی برای افراد شرکت کننده داشت .

در خاتمه با ارائه فرمهای نظرسنجی راجع به  مطالب ارائه شده در این همایش و با اهداء کتابهائی از طرف انجمن نعناع و CD های آموزشی این همایش به پایان رسید . امید است که با تعاملات دیگربا انجمن نعناع بتوانیم راهکارهائی جهت برطرف شدن قسمتی از مشکلات معلولان ضایعه نخاعی برداریم. از جناب آقای محمد پاشائی و دیگر اعضاء محترم هیئت مدیره انجمن نعناع که همکاریهای بسیار ارزشمندی با انجمن ضایعات نخاعی استان تهران دارند تشکر و قدردانی می نمائیم .

گزارش اختصاصی انجمن ضایعات نخاعی استان تهران