۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در سیرجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، آقای حسنعلی بردستانی رییس بهزیستی سیرجان گفت:در این نمایشگاه آثار هنری، بافتنی و بافت لباس، قالی و گلیم بافی، صنایع دستی و محصولات غذایی و تولیدی معلولان به نمایش گذاشته شده است.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ارج نهادن به توانایی‌های معلولان در زمینه‌های مختلف عنوان کرد وافزود: توانمندسازی معلولان یکی از سیاست‌های بهزیستی است و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند الگوی مناسبی برای خودباوری معلولان و مددجویان بهزیستی باشد.
بردستانی بیان کرد: این نمایشگاه دارای ۳۷ غرفه هست که به مدت ۴ روز برای بازدید عموم دایر است، اما تمام تلاش خود را برای رضایتمندی معلولان شهرستان به کار گرفته ایم و می‌کوشیم تا شرایط مساعدتری را برای داشتن زندگی بهتر معلولان جامعه خود فراهم کنیم.
رییس بهزیستی سیرجان خاطر نشان کرد: ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش با آموزش در مورد رشته‌های مورد علاقه کار آفرین شدند و مشغول بکار هستند و در این نمایشگاه هم طرح پویش هم قدم برای تامین ۹۴ ویلچر برای معلولین تحت پوشش که نیاز به ویلچر دارند اجرا شد و امید است با حمایت مردم و خیرین این تعداد ویلجر تامین شوند.

نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در سیرجان