۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

مسابقات شنای معلولان شمالغرب کشور در ارومیه پایان یافت

مسابقات شنای معلولان منطقه شمال غرب کشور در ارومیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مسابقات شنای معلولان منطقه شمالغرب کشور با حضور پنج تیم از استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل و دو تیم از آذربایجان غربی در مجموع با ۸۲ نفر شرکت‌کننده از روز بیست و دوم شهریور ماه در سالن شهید رجایی ارومیه آغاز شد.
شرکت‌کنندگان در چهار رشته ۲۵ متر، ۵۰ متر، ۱۰۰متر و ۸۰۰ متر شنای آزاد رقابت کردند و مسابقات صبح امروز در پایان با صدرنشینی آذربایجان شرقی به پایان رسید و آذربایجان غربی و زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

نفرات برتر این مسابقات احمد ملک‌پور، مهران رشیدی، کاظم طهماسبی، علی اسداللهی، علی مشایخی، امیررضا رضوی، علیرضا سراج‌رضایی، حسن روحی از آذربایجان شرقی، جمال جباری‌مقدم از اردبیل، صفر محب‌زاده، علی خلیلی و حسن معظنی از استان آذربایجان غربی و مهدی اصالو و علی محمدی از زنجان مدال طلا کسب کردند.

نفرات دوم مجید اخلاقی، شمس‌العلی صابر از آذربایجان غربی و هیوا بابامیری از کردستان، احمد اجاقلو و محمد نوری از زنجان، میرعظیم رفیع‌نیا از اردبیل و وحید کاظم‌پور از آذربایجان شرقی مدال نقره و محمد ولی الهی و رحیم درخشیده از آذربایجان غربی و حامد دبستانی از زنجان سوم شدند.
در شنای ۸۰۰ متر نیز احمد ملک‌پور، صفر محب‌زاده و مهدی اصالو به ترتیب اول و دوم و سوم شدند.