۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری ، معاون توانبخشی بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: این استان میزبان پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کشور است.
بهنام سلیمانی افزود: این جشنواره در ۶ منطقه کشور اجرا می شود که چهارمحال وبختیاری میزبان شرکت کنندگان استان های اصفهان، قم، تهران، مرکزی و البرز است.
وی برابرسازی فرصت ها برای معلولان و عرصه های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، رشد دیدگاه همدلی و ارزش های مثبت فرهنگی، توانمند سازی معلولان، گسترش آموزش تئاتر و تئاتر درمانی برای افراد دارای معلولیت مبتنی بر فرهنگ غنی و اصیل اسلامی و ایرانی و تاکید بر نگرش مثبت خانواده به فرزند دارای معلولیت و کمک به شکوفایی توانایی بالقوه معلولان را از اهداف برگزاری ، این جشنواره بیان کرد.
سلیمانی افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را تا ۳۰ خردادماه به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل بهزیستی چهارمحال وبختیاری ارسال کنند.
وی گفت: بازبینی تئاترها از ۲۰ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ آبان ماه سال جاری ادامه دارد.
معاون توانبخشی بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت : پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای یازدهم و دوازدهم آذرماه سال جاری همزمان با روز جهانی معلولان با حضور گروه های برتر در شهرکرد اجرا می شود.
سلیمانی افزود: نمایش صحنه ای، خیابانی، کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش و کارگاه های آموزش و نشست های تخصصی از بخش های این جشنواره است.
پارسال نمایش ‘گل گیس و چوپان’ به عنوان سومین نمایش برتر در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولان از استان چهارمحال وبختیاری انتخاب شد.