۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

رونمایی از ست ورزشی ویژه معلولان در بوستان هفت چنار و ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری آریا، عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به اجرای تمهیدات مناسب منطقه برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان گفت: آماده سازی فضای شهری به منظور استفاده کم توانان جسمی همواره در اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه بوده است و نصب ست وسایل ورزشی اختصاصی در دو بوستان هفت چنار و ۲۲ بهمن نیز خدمتی نوین در همین راستا می باشد.
وی با بیان اینکه معلولیت محرومیت نیست و محدودیت است و با برنامه ریزی می توان آن را به حداقل رساند، هدف از این کار را تکریم جامعه جانبازان و معلولین عزیز شهر در راستای نشاط اجتماعی و توسعه ورزش به ویژه این قشر از جامعه عنوان کرد و افزود: این حق معلولان است که از حقوق اجتماعی مثل سایر افراد جامعه برخوردار باشند و تلاش بر این است تا در زمینه رفع مشکلات آن ها اقدامات اساسی انجام شود.
شهردار منطقه یادآور شد: طی نظارت های مستمر و با نیازسنجی های صورت گرفته ۲  مجموع تندرستی هر کدام شامل هفت ست ورزشی ویژه معلولان در بوستان هفت چنار و ۲۲ بهمن نصب شد و به مناسبت روز جهانی معلولان افتتاح خواهد شد.
وی یادآور شد: همچنین ایجاد رمپ برای تردد معلولان، همسطح سازی، حذف زواید، نصب پل و خط کشی مسیر عابر پیاده از دیگر اقدامات منطقه برای سهولت تردد معلولان بوده است.