۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

روابط عمومی فدراسیون جانبازان‌و‌معلولان به‌عنوان روابط عمومی برتر سال انتخاب شد

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، در هفتمین نشست روابط عمومی فدراسیون‌ها و مجموعه‌های ورزشی که روز گذشته برگزار شد، روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به‌عنوان روابط عمومی برتر در سال ۸۹ شناخته شد.
در این نشست عملکرد یک ساله روابط عمومی‌های فدراسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین انتخابات کارگروه‌های روابط عمومی‌ها نیز در این نشست انجام شد.

* برگزاری کلاس آموزشی ارتقاء دانش ورزشکاران تیم ملی وزنه‌برداری
کلاس آموزشی ارتقاء دانش ورزشکاران تیم ملی وزنه‌برداری از عصر امروز ۲۳ اسفند در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.
این کلاس با حضور سعید نصیری، کیوان اکبری، حسن حصار پولادی، روح‌الله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور آونجی، علی نجات‌خواه، امید حباب، احمد رزم آذر، سلام خاصه‌پور، میثم متقیان ملی‌پوشان وزنه‌برداری جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.

* هیات جانبازان آذربایجان شرقی برترین هیات ورزشی استان در سال ۸۹
هیات ورزش جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی به عنوان برترین هیات ورزشی استان در سال ۸۹ از سوی معاونت ورزشی تربیت بدنی استان انتخاب شد.
در بررسی شاخص‌های عملکردی هیات‌های ورزشی در سال ۸۹، هیات ورزش جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی نسبت به سایر هیات‌های ورزشی این استان به عنوان برترین انتخاب شد.
این هیات در سال ۸۹ با حضور در ۷ دوره رقابت‌های استانی، ۱۰ دوره شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، ۳۵ مدال رنگارنگ در رقابت‌های کشوری و کسب ۱۴ مدال در اولین دوره رقابت‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو چین بود.
کاروان ورزشی آذربایجان شرقی با کسب ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو به کار خود پایان داد تا سهم بزرگی در کسب مقام چهارمی ایران در رقابت‌ها داشته باشد.

* امضای تفاهم‌نامه ورزشی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با اداره تربیت بدنی ارتش
تفاهم‌نامه ورزشی بین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با اداره تربیت بدنی ارتش به امضا رسید.
براین اساس، در جلسه مشترکی که در اداره تربیت بدنی ارتش با حضور امیر مجدآرا ریاست این اداره و محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای در خصوص همکاری طرفین با مفاد زیر تنظیم و امضا شد:
۱- آموزش و ارتقا دانش مربیان و داوران تربیت بدنی ارتش با همکاری فدراسیون
۲- حضور تیم‌های ورزشی ارتش در مسابقات لیگ باشگاهی فدراسیون
۳- همسوسازی تقویم ورزشی طرفین با هم
۴- همکاری ۲ جانبه جهت برگزاری همایش‌ها و مسابقات ورزشی در مناسبت‌های مختلف در سراسر استان‌ها

منبع: خبرگزاری فارس