۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

دیدار صمیمانه مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اعضای باشگاه خبرنگاران معلول اصفهان

به گزارش تیتربرتر به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در ششمین روز از دهه مبارک فجر و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی ،حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از  مدیران این مجموعه  از “آسنا نیوز” ( باشگاه خبرنگاران معلول) بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیتهای آنان قرار گرفت.

وی در این دیدار ضمن تشریح فعایتهای مخابرات منطقه اصفهان در عرصه ارتباطات با اشاره به اینکه استان اصفهان بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ دارای ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت است، اظهار داشت: در حال حاضر در این استان بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تلفن همراه و دومیلیون و ۸۰۰ هزار تلفن ثابت فعالیت دارند که نشان دهنده ضریب نفوذ بسیار بالای خدمات مخابراتی در بین مردم اصفهان میباشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر توانمندی های جامعه معلولین در عرصه های مختلف اجتماع افزود: بایستی جامعه معلولین با تکیه بر شعار “معلولیت محدودیت نیست” در همه  عرصه های جامعه حضور فعال داشته و به تناسب علاقه و استعداد خود امکان رشد بیش از پیش خود را فراهم کنند.
حیدری زاده تعهد سازمان ها به انجام  مسئولیت های اجتماعی را جزء وظایف ذاتی آنان در برابر جامعه خود دانست و گفت : ما مفتخریم که در مجموعه ای   هستیم  که بخشی قابل توجهی از آنان را معلولین و جانبازان دفاع مقدس تشکیل داده اند و افتخار ما انجام مسئولیت های اجتماعی خود و  خدمت موثر به این قشر از جامعه بوده و خواهد بود.
منصور گلناری، فعال رسانه ای و پیشکسوت عرصه خبر نیز  در این دیدار اظهار کرد: در هر جامعه طبق استاندارهای جهانی بین ۸ تا ۱۰ درصد افراد دچار معلولیت‌های مختلف هستند.
گلناری با اشاره به اینکه افراد معلول به لحاظ ذهنی و فکری تفاوتی با دیگر افراد ندارند، گفت: باید به‌جای مظلوم‌نمایی  برای فعال شدن معلولین فعالیت جدی انجام داد و ما در همین راستا پس از برگزاری کلاس‌های آموزش روزنامه‌نگاری، خبرنگاری و نویسندگی باشگاه خبرنگاران معلول بانام “آسنا نیوز” را تأسیس‌ کردیم و امروز شاهدیم  که در این باشگاه خبرنگاران معلول همانند سایر خبرنگاران در جلسات خبری سطح شهر حضور یافته و به پوشش خبری برنامه‌ها می‌پردازند.
در پایان این دیدار مهندس حیدری زاده  از فعالیتهای اعضای این باشگاه خبرنگاری تقدیر و تجلیل کرد.
دیدار صمیمانه مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اعضای باشگاه خبرنگاران معلول اصفهان