۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

دستور ویژه استاندار همدان در پیگیری مطالبات معلولان

حیات: استاندار همدان با معرفی محمد علی افشار رئیس هیات مدیره جامعه معلولان همدان به عنوان دستیار و مشاور خود، دستور تشکیل نشست اختصاصی برای پیگیری مطالبات معلولان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری حیات، سیدسعید شاهرخی امروز، چهارشنبه،۲۳مردادماه ۹۸، در حاشیه نشست با سازمان های مردم نهاد پیگیری و رفع دغدغه جمعیت ۱۷۰ هزار نفری معلولان استان را جزو وظایف خود دانست و از مسئولان خواست: مطالبات این قشر از جامعه را احصا و برای پیگیری آن هفته آینده نشستی را برگزار کنند.
وی بیان کرد: در این نشست پیشنهادهای راهگشا ارایه شود تا برای عملیاتی شدن آن به دستگاه های اجرایی ابلاغ لازم صورت گیرد.
شاهرخی اضافه کرد: همچنین انتظار می رود مهمترین مسایل قشر معلول جامعه جمع بندی و در این نشست طرح شود.
استاندار همدان با اشاره به اینکه دغدغه های معلولان را باید زمانبندی و عملیاتی کنیم، خطاب به معاونان خود گفت: به صورت ماهانه نشست هایی را پیرامون مسایل مهم معلولان استان برگزار کنید.
وی پیرامون انتقادها از محیط زیست در این نشست نیز گفت: انتقادها باید مطرح شود چراکه مسایل محیط زیست و سلامت مردم بسیار مهم است.
شاهرخی خواستار کمک و حمایت دستگاه های اجرایی از موارد خاص در حوزه سازمان های مردم نهاد شد و افزود: برخی از دستگاه های اجرایی استان های همجوار نظیر علوم پزشکی لرستان فضایی را برای فعالیت تشکل ها اختصاص داده و چه بهتر که در همدان نیز این مشارکت صورت گیرد.
در این نشست محمدعلی افشار به عنوان مشاور و دستیار استاندار در امور معلولان معرفی شد.