۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

درخشش هنرمند معلول کرمانشاهی در چهارمین جشنواره تئاتر معلولان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، هنرمند معلول کرمانشاهی توانست در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولان «امیدآفرین» که به میزبانی اصفهان برگزار شد حائز رتبه برتر شود.

گلنار اکبری کارگردان جوان کرمانشاهی در این باره اظهار کرد: این جشنواره با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و ۶ کشور دنیا در اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: شنو قادری هنرمند معلول کرمانشاهی است که توانست در بخش بازیگری جسمی و ذهنی در نمایش « باغ وحش شیشه ای» رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

به گفته اکبری، این جشنواره در بخش های مختلف توانبخشی روشندلان، ناشنوایان، جسمی حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان برگزار شد که فرانک وکیلی فر در بخش بازیگری همراه رتبه اول را به دست آورد.

این کارگردان کرمانشاهی خاطرنشان کرد: در بخش بازیگری همراه این جشنواره نیز در بخش مردان سامان حیدریان مقام سوم را کسب کرد و سید محمد مساوات نیز در بخش طراحی پوستر و بروشور حائز رتبه دوم شد.

 

وی بیان داشت: نمایش « باغ وحش شیشه ای» به نویسندگی تنسی ویلیامز و ترجمه حمید سمندریان است که روایتی از زندگی یک خانواده آمریکایی است که پدر خانواده خانه را به مقصدی نامعلوم ترک کرده و اعضای خانواده آماندا، لورا و تام در پی تامین معاش و گذران زندگی خود هستند.