۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

تکلیف استخدام ۴۰۰ معلول در آموزش و پرورش مشخص نشد

رئیس انجمن باور گفت:با وجود گذشت دو ماه وزارت آموزش و پرورش هنوز تکلیف استخدام ۴۰۰ معلول پذیرفته شده در آزمون استخدامی این وزارتخانه را مشخص نکرده است.

سهیل معینی در گفتگو با خبرنگار مهر درمورد استخدام معلولان در آموزش و پرورش افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از معلولان تحصیل کرده بیکار هستند به همین دلیل تلاش های زیادی برای استخدام معلولان و رعایت قانون ۳ درصد از سوی دستگاههای انجام شد که یکی از آنان استخدام معلولان در آموزش و پرورش است.

به گفته وی، حدود دو ماه قبل آموزش و پرورش اعلام کرد که اسامی ۴۰۰ نفر از معلولانی که در آزمون استخدامی شرکت کرده اند اعلام شود.

مدیرعامل انجمن باور با اشاره به اینکه این امر برای جذب معلولان در وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، افزود: پس از گذشت دو ماه از اعلام اسامی، آموزش و پرورش هنوز پاسخی برای تائید اسامی و مشخص شدن تکلیف استخدام این افراد ارائه نکرده است.

معینی افزود: طی دو ماه گذشته معلولان به شدت پیگیر و نگران وضعیت استخدام خود بودند اما ما پاسخی برای آنها نداشتیم.

وی تاکید کرد: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می کنیم در مورد استخدام ۴۰۰ معلول در این وزارتخانه و رفع نگرانی این افراد هر چه سریعتر نظری روش و صریح ارائه کنند.

مدیر عامل انجمن باور تاکید کرد چنانچه آموزش و پرورش تکلیف معلولان را مشخص نکرد این امر را از دستگاههای نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور پیگیری می کنیم.

به گفته وی، معلولانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند افرادی تحصیل کرده و دارای حداقل مدرک لیسانس هستند.

منبع: خبرگزاری مهر