۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

انعقاد تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی کشور در پژوهشکده علوم اعصاب ( بازتوانی عصبی ) دانشگاه علوم پزشکی

خوشبختانه و با کمال مسرت با خبر شدیم که در اوایل بهمن ماه امسال تفاهم نامه ای بین سازمان بهزیستی کشور در پژوهشکده علوم اعصاب ( بازتوانی عصبی ) دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شده است .
موضوع تفاهم نامه :
همکاری علمی ، تحقیقاتی ، آموزشی و درمانی بین پژوهشکده علوم اعصاب ( بازتوانی عصبی ) دانشگاه علوم پزشکی تهران و سازمان بهزیستی کشور می باشد .
هدف از این تفاهم نامه ، ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات علمی ، پژوهشی در برگزاری دوره های آموزشی مشترک در چارچوب تعیین شده در این تفاهم نامه است . هم چنین ارایه خدمات درمانی کامل به بیماران آسیب نخاعی و سایر افراد تحت پوشش سازمان در حوزه ضایعات مغزی و نخاعی در چارچوب خدمات درمانی که توسط مراکز تحقیقاتی زیر مجموعه پژوهشکده ارایه می گردد .
انجمن ضایعات نخاعی استان تهران تشکر و قدردانی خود را از مسئولین محترم سازمان بهزیستی کشور نسبت به عقد این تفاهم نامه اعلام می دارد .
لازم به ذکر است که مدیران عامل انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران سرکار خانم فاطمه قمیشی و مرکز حمایت از ضایعات نخاعی ایران جناب آقای علی ضرابی به عنوان نمایندگان دو مرکز غیردولتی ارائه دهنده خدمات به افراد دارای آسیب نخاعی در این جلسه حضور داشتند .