۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

ترمیم شرایط رفاهی معلولان با استفاده از منابع هدفمندی یارانه‌ها

سهیل معینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: ما انتظار داریم از بخشی از منابعی که از هدفمندی یارانه ها در اختیار دولت قرار می گیرد صرف ارتقا سطح رفاهی زندگی معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گیرد.

رییس هیات مدیره انجمن باور در ادامه افزود: با توجه به این که بودجه بسته های رفاهی معلولان هر سال در بودجه سالیانه سازمان بهزیستی تعیین می شود، امسال شاهد تاخیر در اعلام این بسته های حمایتی هستیم.

معینی همچنین از بسته های رفاهی بهزیستی به عنوان تامین کننده بخش کوچکی از نیازهای معلولان یاد کرد و تاکید کرد: انتظار داریم تا با توجه به قرار داشتن در آستانه عید نوروز بسته های رفاهی که تامین کننده بخش کوچکی از نیازهای معلولان است به زودی در اختیار معلولان قرار گیرد .

رییس هیات مدیره انجمن باور گفت: هرچند مشکلات معلولان با کمک های این چنینی حل نمی شود،اما بسته های رفاهی برای عید که هر ساله توسط سازمان بهزیستی به معلولان تعلق می گیرد بخشی از هزینه های این افراد در ایام عید را
تامین می کند.

وی افزود : امیدواریم که بسته های رفاهی عید از سوی سازمان بهزیستی هر چه سریع تر اعلام شود و در سال آینده نیز ترمیم جدی در سیستم مستمری معلولان و پرداخت های رفاهی از محل هدفمندی یارانه ها صورت بگیرد

منبع: خبرگزاری برنا