۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

بهمن رضایی: کلاسبندی ورزشکاران رضایت بخش بود

سرمربی تیم دوومیدانی جوانان معلول ایران نسبت به کلاسبندی ورزشکاران کشورمان ابراز رضایت کرد.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به دبی اظهار داشت: کلاسبندی دوومیدانی کاران ایران همانگونه که انتظار می رفت انجام شد و باید بگویم نه خیلی بهتر بود و نه بدتر. البته مواردی جزیی هم باقی مانده که کلاسبندها در روز برگزاری مسابقات نظر نهایی خود را در مورد ورزشکاران کشورمان اعلام می کنند.

سرمربی تیم دوومیدانی در ادامه افزود: با توجه به شرایط برگزاری رقابت‌ها پیش بینی می کنم که نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم که در رقابت‌های آیواز ۱۰ مدال کسب کنیم و به لطف خدا یکی، دو سهمیه پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن هم نصیب ورزشکاران کشورمان شود.

رقابت‌های آیواز – معلولان ویلچری و قطع عضو جهان (IWAS) – به طور رسمی از ساعت ۱۹ (۱۹:۳۰ به وقت ایران) روز یکشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه در ورزشگاه پلیس شهر دبی برگزار خواهد شد. ایران در این رقابت‌ها با ۲۸ ورزشکار شامل؛ ۱۴ ورزشکار دوومیدانی، ۱۰ وزنه بردار و چهار ورزشکار تنیس روی میز حضور پیدا خواهد کرد.

طبق اعلام برگزارکنندگان اماراتی، قرار است ۲۲۰ ورزشکار از ۲۳ کشور جهان در این رویداد مهم بین المللی حضور پیدا کنند که اماراتی‌های میزبان در این بین با ۳۵ ورزشکار از حیث تعداد شرکت کننده در جایگاه نخست قرار دارند و بریتانیا و ایران با ۳۰ و ۲۸ ورزشکار در رده‌های بعدی قرار می گیرند.

رقابت‌های معلولان ویلچری و قطع عضو جهان (IWAS) تا اول اردیبهشت در شهر دوبی امارات متحده عربی ادامه خواهد داشت. ایران در سه رشته وزنه برداری، دوومیدانی و تنیس روی میز در رقابت‌های فوق شرکت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر