۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

بانوی مازندرانی مقام برنزرقابت های تیراندازی معلولان آلمان راکسب کرد

نقی مهدوی صبح پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این بانوی تیرانداز مازندرانی دررقابت های هانوفر آلمان به همراه نماینده دیگری از ایران توانست مقام سوم ماده ۱۰ متر تپانچه را بدست بیاورد.
وی ادامه داد: رقابت های تیراندازی بین المللی آلمان که از روز سه شنبه در هانوفر آغاز شده است تا عصر امروز پنج شنبه برپاست و کاروان کشورمان با پنج ملی پوش پارالمپیکی خود در این مسابقات حضور یافته است.
دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان مازندران اظهار داشت: عالیه محمودی به همراه ساره جوانمردی و سمیرا ارم نشان طلای تیمی تپانچه ۱۰ متر بادی در ماده پی دو را نیز کسب کرد.
وی افزود: ساره جوانمردی در فینال رقابت های تپانچه بادی ۱۰ متر P2 با کسب امتیاز ۱۹۲٫۳ و پیشی گرفتن از قهرمان بازی های پارالمپیک لندن به نشان طلا دست یافت.
نماینده مقدونیه به نشان نقره این مسابقات رسید و عالیه محمودی و سمیرا ارم، دو نماینده دیگر کشورمان در رقابت های این ماده نیز به ترتیب با کسب امتیازات ۱۶۹٫۷ و ۱۵۰ موفق به کسب عناوین سوم و چهارم شدند.
مهدوی خاطرنشان کرد: با احتساب نشان طلای جوانمردی و نشان برنز محمودی، شمار مدال های کاروان ایران به ۳ طلا و یک برنز رسید.
به گزارش ایرنا، عالیه محمودی، در سال ۹۴ موفق به کسب پنج نشان از رقابت های جهانی و جام جهانی شده و جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را نیز کسب کرده است.