۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

انعقاد تفاهم‌نامه برای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی با سازمان شهرداری‌ها

سرپرست دفتر توانمند سازی معلولان بهزیستی از انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان شهرداریها و دهیاری های وزارت کشور برای مناسب سازی معابر،ساختمان ها و اماکن عمومی خبرداد.

ولی الله نصر سرپرست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا افزود : امسال کارگروه اشتغال علاوه بر کارگروه مناسب سازی در دفتر توانمند سازی تشکیل خواهد شد .

دفتر توانمند سازی معلولان سازمان بهزیستی در ادامه از پیگیری بحث اشتغال مددجویان در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: پیگیری و اجرای قانون استخدام ۳درصد معلولان در دستگاه ها و وزارتخانه های دولتی در دستور کار سال ۹۰ قرار گرفته است .

وی همچنین توسعه و ارتقا کیفیت خدمات به جامعه هدف بهزیستی را از برنامه های مورد نظر دفتر توانمند سازی در سال جاری دانست و اظهار داشت: با نظارت بیشتر بر مراکز بهزیستی قصد داریم گام های موثری در ارتقا سطح ارائه خدمات به جامعه هدف برداریم .

سرپرست دفتر توانمند سازی معلولان از همکاری با وزارت کار، تعاون و بخش های غیر دولتی سازمان در ارتباط با بحث اشتغال معلولان و برگزاری نشست های تخصصی خبر داد و خاطر نشان کرد : امسال بحث اشتغال معلولان را با جدیت بیشتری نسبت به سال گذشته پیگیری می کنیم.

برگزاری جشنواره ورزشی فرهنگی معلولان در تابستان ۹۰
نصردر ادامه به برگزاری جشنواره ورزشی فرهنگی در تابستان ۹۰ اشاره کرد و گفت : این جشنواره شهریور ماه امسال در اردوگاه های بابلسر، تنکابن و فخرآباد برگزار می شود .

وی در پایان از انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان شهرداریها و دهیاری های وزارت کشور خبر داد و تصریح کرد : در بحث مناسب سازی معابر، ساختمان ها و اماکن عمومی با انعقاد این تفاهم نامه، امسال بیش از سال گذشته مورد پیگیری قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا