۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران میهمان مجتمع فرهنگی تفریحی گل افشان در منطقه لواسان بود.

جمعه ۲۵/۵/۹۲ ساعت ۳۰/۹ صبح در میدان سلماس شور و حال خاصی بر پا بود . تعداد ۵ دستگاه اتوبوسهای مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان که قبلا” با این شرکت هماهنگ شده بود ، در صف طویل باعث حیرت و تعجب عابرینی که از این میدان می گذشتند شده بود . تعداد ۱۵۰ نفر از معلولان ضایعه نخاعی استان تهران به همراه خانواده هایشان  با شور و شعفی وصف ناکردنی منتظر حرکت اتوبوسها به سمت لواسان بودند .

برخی  از این عزیزان عضوهای جدید انجمن بودند که برای اولین بار  بعد از معلولیت خود درچنین مراسمی شرکت میکردند و  تجربه ارتباط با همنوعان خود را پیدا می کردند و از این بابت احساس خوبی داشتند که این امر باعث شور و شعف مسئولین انجمن شد . در ساعت ۱۰ صبح اتوبوسها به طرف لواسان حرکت کردند و بعد از رسیدن به مقصد مورد نظر وارد فضای شاد و خودمانی شدند که برای خیلی ها تازگی داشت و در همین ملاقات دوستان جدیدمان توانستند ارتباط نزدیکی با دیگران پیدا کنند و از تجربیات آنها جهت رفع مشکلات خویش استفاده نمایند .

از تمامی عزیزان پذیرائی گرمی صورت پذیرفت .لازم به ذکر است این مکان توسط خیرینی که در منطقه لواسان زندگی می کنند آماده شده بود . این برنامه شاد و مفرح در ساعت ۱۶ خاتمه یافت .شایسته  است در اینجا از تمامی خیرین علی الخصوص حاج آقا محمود غائی و دیگر عزیزانی که خاطره یک روز فراموش نشدنی را موجب گردیدند، تشکر و قدردانی گردد .همچنین از جناب آقای مهندس زارع مدیریت محترم سامانه ایاب و ذهاب ویژه جانبازان و معلولان و پرسنل زحمتکش این شرکت تشکر و قدردانی می گردد.

 

 

گزارش اختصاصی انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران