۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

اعتبار مرحله سوم سوخت معلولان تأمین شد

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تأمین مرحله سوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان خبر داد و گفت: تا امروز بیش از ۱۰۰هزار معلول از تسهیلات نقدی سوخت استفاده کرده‌اند.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به اعلام اسامی متقاضیان دریافت خودروهای مناسب‌سازی شده وارداتی اظهار داشت: اسامی افراد تا قبل از روز جهانی معلولان مشخص و برای طی شدن مراحل اداری به وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰هزار نفر از معلولان برای دریافت خودروهای مناسب‌سازی شده با تسهیلات ۳۰میلیونی ثبت نام‌ کرده‌اند که ۴هزار و ۷۰۰نفر از آنها برای دریافت خودروهای مناسب‌سازی شده به اداره گمرک معرفی خواهند شد.

سخنگویی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی در سال جاری ارائه خدمات در بخش توانبخشی است به طوری که با هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از ۱۰هزار ویلچر و همچنین تعدادی ویلچرهای برقی به متقاضیان داده شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور افزود:‌با رایزنی‌های صورت گرفته تا امروز طی دو مرحله مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان به بیش از ۶۰هزار معلول پرداخت شده است که معلولان تهرانی ماهانه ۱۵هزار و سایر استان‌ها ۱۰هزار تومان دریافت می‌کنند.

سخنگویی ادامه داد: با حمایت رئیس سازمان بهزیستی کشور به دنبال تأمین اعتبار مرحله سوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان هستیم که بنا داریم در این مرحله به تعداد بیشتری از این معلولان ما به التفاوت نقدی سوخت پرداخت کنیم.