۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

استخر ویژه بانوان معلول و جانباز در کرمانشاه راه‌اندازی شد

خدیجه عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه ، اظهار داشت: رشته‌های ورزشی متعددی از جمله فوتبال و فوتسال به منظور ارتقا فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولان در استان کرمانشاه فعال است.

نائب رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از ایجاد چندین رشته ورزشی برای جانبازان این استان خبر داد و افزود: با حمایت مسئولان به زودی ورزش شنا، قایقرانی و تیراندازی ویژه جانبازان  و معلولان راه‌اندازی و فعال می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه بیش از ۳۰ جانباز و معلول استان کرمانشاه در سطح تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر مسابقات تنیس روی میز ، فوتسال، دوومیدانی و پرتاب با دیسک ویژه جانبازان و معلولان ورزشکار استان در مجموعه ورزشی حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور چهار ورزشکار معلول کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی فوتبال هفت‌ نفره گفت: جانبازان برای حفظ و پاسداشت این مرز و بوم از هیچ کوششی فروگذار نکردند و همواره پرچم پر‌افتخار ایران اسلامی را برفراز تمام کشورهای جهان سرفراز برافراشتند.

عزیزی خواستار توجه و حمایت مسئولان به منظور فعال کردن تمام رشته‌های ورزشی برای جانبازان و معلولان شد و عنوان کرد: در حال حاضر هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه برای اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی تمرینات ورزشی این افراد را به صورت مستمر پیگیری می‌کند.