۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

ارائه خدمات موردی و مشاوره‌ای به معلولان پشت نوبت/ اجرای طرح حامی

مدیر کل بهزیستی شهرستان ری از ارائه خدمات موردی، تک خدمتی و مشاوره‌ای به معلولان پشت نوبت خبر داد و گفت: طرح حامی برای حمایت از معلولان اجرایی می‌شود.

 

یوسف رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه در سال جاری بنا داریم تعداد کمپ‌های شهرستان را برای درمان افراد وابسته به موادمخدر و صنعتی افزایش دهیم، اظهار داشت:‌ رایزنی‌های لازم در این خصوص انجام شده است قرار است تا چند ماه آینده این کمپ‌ها افتتاح شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته تعدادی از کمپ‌های غیرمجاز به دستور قضایی و با اقدام به موقع نیروی انتظامی جمع‌آوری شد که امیدواریم این برنامه‌ها امسال نیز ادامه پیدا کند.

رضایی افزود:خانواده‌ها برای کسب اطلاعات از محل کمپ‌های مجاز می توانند به سایت سازمان بهزیستی مراجعه کنند.

مدیر کل بهزیستی شهرستان ری ادامه داد: یکی از برنامه‌های دیگر سازمان بهزیستی اجرای طرحهای فرهنگی و اجتماعی است که ابلاغیه‌های بهزیستی مرکز به شهرستانها و از جمله شهرستان ری ارسال شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداداز معلولان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری در طرح آفتاب و مهر هشتم به اماکن زیارتی اعزام می‌شوند افزود: هنوز اسامی افراد در مرحله اول ارسال نشده است اما با توجه به اینکه این طرح تا تیرماه ادامه خواهد داشت به طور یقین معلولان این شهرستان نیز در این طرح شرکت خواهند کرد.

رضایی در ادامه در خصوص اجرای طرح حامی در شهرستان ری اضافه کرد: در این طرح بهزیستی بنا دارد از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران برای حمایت از معلولان استفاده کند بطوری که تا به امروز بیش از یک هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی شهرستان ری خاطرنشان کرد: ارائه خدمت تک خدمتی و موردی از جمله برنامه‌ها امسال است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از ۱۰ هزار برای حمایت از معلولان غیر تحت پوشش بهزیستی ثبت نام کنند که با اجرای طرح حامی می‌توانیم گام بلندی را برای ارائه خدمات بیشتر به معلولان برداریم.