۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

خلاصه ای سخنرانی آقای موسوی

ایشان بیان کردند ما باید راه کارهایی را ارائه کنیم که در دست ماست. کشور ما بسیار غنی به خصوص در بخش معادن مانند نفت و گاز می باشد که باعث تاسف است در چنین کشوری قشرهای آسیب پذیر فراوان باشند. به عقیده ایشان بالاتر از ثروت، مدیریت می باشد. دنیا، دنیای فکر است و ما از بعد مدیریت ضعیف هستیم.

ایشان اظهار داشتند با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها معلولین فرصت های تحصیلی خود را به علت بالاتر رفتن هزینه ها از دست داده اند و خانه نشین شده اند. هزینه تردد بالا رفته و معلول قادر به استفاده از حمل و نقل نیست لذا از همان مقدار کم حضور در جامعه نیز محروم گشته است.

وی افزود چرا باید هنوز وضعیت بنزین سهم معلولین روشن نشده باشد؟ چرا ورزشکار معلول بعلت بالا رفتن هزینه های تردد نباید در ورزشگاه حاضر شود؟ علت این مشکلات مدیریت نیست بلکه عدم دلسوزی دولت کریمه است و ما که مدعی هستیم مخالف زورگویان جهانیم چرا باید در حل مشکلات معلولین در مانده ایم و این قشر را با مشکلات رها کرده ایم؟

به عقیده ایشان انجمن ها باید با همدیگر وحدت نموده و کمیته های خاصی را تشکیل دهند  و مودبانه مشکلات را با مسئولین در میان نهند و خواهان اجرای قانون حمایت از معلولین شوند.


با تشکر و قدردانی از تشریف فرمایی ایشان