۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

گزارش گردهمائی و اجرای برنامه های روز جهانی معلولان

۱۲ آذر روز جهانی معلولان است. معلولان به عنوان قشری از شهروندان این جامعه  خواهان حقوق شهروندی و فرصتهای برابر مانند دیگر آحاد جامعه هستند . به همین مناسبت  انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران با تلاش و همت بانوان نیکوکار انجمن برنا ۲ برنامه در روزهای دوشنبه ۱۳/۹/۹۱ و شنبه  ۱۹/۹/۹۱ در ۲ گروه ۶۰ نفره با حضور فرد معلول ضایعه نخاعی به اتفاق همراهان در دفتر انجمن ضایعات نخاعی استان تهران  برگزار گردید . در ابتدا تعدادی از بانوان نیکوکار انجمن برنا با گرامیداشت این روز و تلاشهای معلولان جهت احقاق حقوق شهروندیشان با ایراد سخنانی توسط سرکار خانم زنوزی  آغاز گردید . سپس تنی چند از مددجویان تحت پوشش انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران خواستار رسیدگی بیشتر مسئولین در امور مربوط به معلولین  شدند .

در این برنامه ها از خانواده هائی  که در منزل  معلول ضایعه نخاعی دارند و از آن ها پرستاری و مراقبت می نمایند  با اهداء کادو تجلیل و قدردانی بعمل آمد . سپس برنامه رنگ و بوی معنویت به خود گرفت . یکی از بانوان نیکوکار به مناسبت ماه محرم  با خواندن زیارت عاشورا معنویت خاصی به این گردهمایی داد . سپس ارزاق ، وسائل بهداشتی ، مواد پروتئینی بین میهمانان گرامی توزیع گردید . برنامه با صرف نهار و پذیرائی در ساعت ۱۴ خاتمه  یافت.

ضمن تشکر فراوان از تمامی بانوان نیکوکار انجمن برنا و تقدیر و تشکر از همیاری جناب آقای مرتضی خادمی ، جناب آقای ابدی و سرکار خانم کاوه .

گزارش اختصاصی انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران