۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

گزارش نشست سراسری یک روزه سازمان بهزیستی

نشست سراسری هم اندیشی بخش های غیر دولتی با سازمان بهزیستی کشور در تاریخ ۱۴/۰۲/۹۲ نشست یکروزه سراسری هم اندیشی بخش های غیر دولتی با سازمان بهزیستی کشور صبح امروز با حضور دکتر شیخ‌الاسلامی معاون رییس‌جمهور در امور اجتماعی و دکتر هاشمی رییس سازمان بهزیستی و معاونین سازمان در سالن اجتماعات برگزار شد . به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست سراسری هم‌اندیشی و بخش‌های غیردولتی که با برگزار شد با اشاره به برخی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال جاری، اظهارداشت: تعیین تکلیف شهریه‌ها، واگذاری مراکز دولتی به بخش‌خصوصی و همچنین افزایش خدمات اجتماعی و توانبخشی، بخشی از برنامه‌های تدوین شده در سال جاری است .

وی به ارتباط سازمان بهزیستی باNGO ها و سازمان‌های غیردولتی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بهزیستی در دوره بنده، توجه به بخش دولتی و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارائه خدمات بیشتر به مددجویان و معلولان بود. هاشمی اضافه کرد: کاهش کمپ‌های غیرمجاز و همچنین صدور کمپ‌های مجاز، یکی از برنامه‌هایی بود که در سال گذشته به طور جدی از سوی سازمان بهزیستی انجام شد به طوریکه در نهایت از ۸۰۰ کمپ غیرمجاز ۶۰۰ کمپ بسته شده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: توجه به معیشت مددجویان و همچنین موضوع توانمندسازی و توانبخشی و حضور معلولان یکی دیگر از برنامه‌های اصلی از سوی سازمان بهزیستی در سال جاری است. هاشمی خاطرنشان کرد: بنا داریم شهریه مهد‌های کودک را با تعامل کانون مربوطه قبل از شهریورماه تعیین و ابلاغ کنیم. در ادامه این نشست برخی از نماینده هایNGO ها مطالبی را مطرح نمودند که در ادامه رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاونین پاسخ‌های مربوطه را ارائه کردند و در پایان بیانیه‌ای را نیز از سوی بخش‌های غیر دولتی قرائت شد.