۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

وزنه بردار معلول کرمانشاهی عازم رقابت های جهانی مکزیک می شود

عزت الله پرنیان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صمد عباسی ورزشکار معلول کرمانشاهی قرار است آذرماه امسال به رقابت های معلولان جهان در رشته وزنه برداری اعزام شود.
وی ادامه داد: رقابت های جهانی معلولان در رشته های مختلف قرار است از ۶ تا ۱۶ آذر به میزبانی مکزیکوسیتی برگزار شود و عباسی نیز نماینده دسته ۶۵ کیلوگرم کشورمان خواهد بود.
پرنیان افزود: به همین خاطر آخرین اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشورمان نیز از روز ۱۴ آبان آغاز می شود.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه در ادامه گفت: این اردو در تهران برگزار و تا روز دوم آذرماه در محل کمپ تیم های جانبازان و معلولان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور و محمدجواد رازی به عنوان مربی تمرینات ملی پوشان ایران را زیر نظر خواهند داشت.
وی با ابراز رضایت از وضعیت عباسی ملی پوش کرمانشاهی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران گفت: وی شانس کسب مدال را دارد و امیدوارم بتواند دست پر مسابقات را ترک کند.
هم اکنون بیش از ۶۰ ورزشکار بیمه شده زیر نظر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در هر۲ بخش آقایان و بانوان و در رشته های مختلف فعالیت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.

خبرنگار:مسعود اسماعیلی   انتشاردهنده:فرزاد نویدی