۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

وجود ۲۵۰ هزار سالمند و معلول در لرستان/لزوم ارائه خدمات رفاهی

شناسهٔ خبر: ۳۰۳۰۱۴۹ –

خرم آباد – مدیر کل بهزیستی لرستان از وجود ۲۵۰ هزار سالمند و معلول در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد اله حیدری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۲۵۰ هزار سالمند و معلول در لرستان اظهار داشت: متاسفانه اقدامات موثری برای ارائه امکانات رفاهی به این قشر از مردم استان تا کنون صورن نگرفته است.

وی با انتقاد از عدم وجود امکانات رفاهی ویژه افراد ناتوان در استان افزود: در لرستان بیش از ۱۰۰ هزار معلول و۱۵۰ هزار سالمند وجود دارد و این در حالیست که در برنامه های توسعه استان، امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب برای این اقشار در نظر گرفته نشده است.

مدیر کل بهزیستی لرستان تصریح کرد: در این راستا رفع این معضل در کمیته ها و کار گروه های تخصصی در امور معلولان و سالمندان و از طریق استانداری لرستان در دست بررسی و اقدام است.

حیدری همچنین شورای هماهنگی تعاون را بزرگترین و موثرترین فراکسیون در دولت محلی بر شمرد و افزود: اعضای این شورا با اختیارات و وظایفی که بر عهده دارند می توانند در خصوص رفع مسائل و مشکلات اجتماعی استان نقش آفرینی موثری داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی لرستان در ادامه از مدیران عضو شورا خواست که در توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی به ویژه در خصوص مسائل اشتغال، تسهیلات بانکی، آموزشهای فنی و حرفه ای، حداکثر مساعدت لازم را در نظر بگیرند.