۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

مناسب‌سازی ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس برای استفاده معلولان

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به اهمیت دسترسی اقشار خاص جامعه به ناوگان حمل و نقل عمومی از مناسب‌سازی یک‌صد و بیست ایستگاه اتوبوس برای معلولان، جانبازان و سالمندان این منطقه خبر داد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به اینکه طرح جهادی مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۲۰ آغاز شده است، گفت: با اجرای این طرح ورودی یک‌صد و بیست ایستگاه اتوبوس همسطح‌سازی شده و دسترسی معلولان، جانبازان و سالمندان به این نقاط تسهیل می‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه معابر پرتردد و شریان‌های اصلی این منطقه پس از بازدیدهای میدانی شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های اتوبوس خیابان‌های ورامین، عرب‌خواری، شهید علی‌نواز، سیزده آبان، شهید رجایی، سلمان فارسی، فدائیان اسلام، ثابت‌نیا، ابن‌بابویه، شهید کریمی، سرگرد محمدی، بلوار کمیل، میدان معلم، مترو شهرری، سه راه تقی‌آباد، بلوار دستواره و میدان معلم از جمله ایستگاه‌هایی هستند که با رعایت استانداردهای لازم مناسب‌سازی می‌شوند.

وی به اعتبار ۲۸۰ میلیون تومانی این طرح اشاره کرد و اظهار داشت:‌‌ با توجه به اینکه بخشی از ناحیه ۶ و ناحیه ۷ این منطقه در بخش حریم قرار گرفته است و ۱۴ روستای تحت پوشش دارد، طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در جاده امین‌آباد، زمان‌آباد و روستاهای این محدوده نیز انجام می‌شود.

اسفراینی‌نژاد افزود: طرح جهادی مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس به‌منظور تسهیل دسترسی و افزایش کارآیی ناوگان حمل و نقل عمومی برای اقشار خاص جامعه در سطح نواحی هفت‌گانه این منطقه انجام می‌شود.