۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ در بخش کاریکاتور یلدا هاشمی از تهران، در بخش شعر مریم عربشاهی از کاشان رتبه‌های اول را بدست آوردند.
در بخش گزارش مکتوب هم سمیه افشین‌فر از تهران رتبه نخست این بخش را از آن خود کرد و در بخش دل نوشته فاطمه طایی از سمیرم موفق به کسب عنوان نخست شد.

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای معلولان
در بخش داستان کوتاه آوا جهانگیزی از اصفهان، بخش طنز معصومه امینی از تهران، بخش کلیپ تصویری فرید نیکخواه از مریوان کردستان، در بخش گزارش تصویری سیده حکیمه موسوی از مازندران، بخش کلیپ مرضیه بخشی از سراوان استان سیستان و بلوچستان، در بخش مصاحبه مکتوب طاهره شفیعی از اصفهان مقام‌های نخست این جشنواره را به دست آوردند.
دبیر این جشنواره فرهنگی گفت: از ۶۰۰ اثر در هفت عنوان، شعر، دلنوشته، داستان کوتاه، طنز مکتوب، کاریکاتور، عکس سوژه‌ای، فن بیان و کلیپ از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال و پس از داوری حدود ۵۰ اثر برگزیده شد.
منصور گلناری هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش سطح آگاهی در شناسایی ظرفیت معلولان، ایجاد ارتباطی متقابل، پویا واثرگذار و به دور از محدودیت‌های جسمی بین همه کسانی که بتوانند در زمینه‌های مطالبه گری و توجه به مسائل ومشکلات اساسی معلولان محتوا‌های ارزشمند و تاثیرگذاری خلق کنند بیان کرد.
نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان هم رسالت اصلی این نهاد را توانمندسازی و ارتقای خدمات به جامعه معلولان و نمایان کردن ظرفیت‌ها و استعداد‌های این افراد به جامعه دانست و گفت: بهزیستی در تلاش است با ارائه تسهیلات به جامعه معلولان این افرادی تاثیرگذار در جامعه تربیت کند.