۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

معرفی برگزیدگان دومین جشنواره کشوری تئاتر معلولان

دومین جشنواره کشوری تئاتر معلولان با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.
این جشنواره با حضور۹۰ هنرمند معلول از استانهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و قزوین به مدت ۲ روز در تبریز برگزار شد.

در بخش طراحی گریم رتبه اول برگزیده ای نداشت و سید حجت موسوی برای نمایش استاد از زنجان دوم و مریم شهرکی نژاد و جعفر نوری برای نمایش آ مثل آزادی از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.

در بخش طراحی عروسک جعفر نوری از آذربایجان شرقی، طراحی بروشور علی امین زاده از زنجان، موسیقی کسری احدیان از زنجان، طراحی لباس سید حجت موسوی از زنجان به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در طراحی صحنه علی عسگری از زنجان به عنوان نفر اول، علی امین زاده از زنجان و مهدی خسروی از قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.
نفرات برگزیده بازیگران زن در بخش کودک رها تقی پور از آذربایجان شرقی، ناشنوایان پرستو حصار اشرفی از آذربایجان غربی، نابینایان آرزو حصار اشرفی و مهسا روشنایی هر دو از آذربایجان غربی ، معلولان جسمی و حرکتی مژگان گل دوست از اردبیل و پریسا آقایی از زنجان ، معلولان ذهنی مریم جعفری و لیلا فیوجی هر دو از زنجان ، روانی مزمن ندا نورزاده، حبیبه علیزاده و کبری خلفی از قزوین معرفی شدند.
الهام پرویزی، مینا عبادی و مهین فاطمی هر سه از زنجان به عنوان نفرات اول تا سوم بازیگران زن همراه تقدیر شدند.

در بخش بازیگران مرد ناشنوا جلال مقصودی، محمود کریمی، علی باقری، حعفر پور فتحی، بهنام زایر قراملکی و نیما حاجی زاده به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

نفرات برگزیده بازیگران مرد بخش نابینایان ابراهیم محمد نژاد، سید علی بابایی فرشباف، رضا حیدری و کریم عباسی و در بخش جسمی و حرکتی محمد فتحی به عنوان برگزیده ، علی عسگری نفر اول ، شهرام خلیلی دوم و ولی عباسی به عنوان نفر سوم اعلام شدند.

در بخش بازیگران مرد همراه کیوان پور محمد تقی، سامان قلیچ خانی و پویان فتوحی به ترتیب اول تا سوم شدند و احسان معجونی به عنوان نفر برگزیده معرفی شد.
علی عسگری، بهزاد قاری حقیقت و شهریار نی ریز در بخش نمایش نامه نویسی به ترتیب اول تا سوم شدند و فرزانه طالبی به عنوان برگزیده این بخش تقدیر شد.

در بخش کارگردانی علی عسگری نفر اول، علی امین زاده دوم و بهزاد قاری حقیقیت سوم و شهریار نی ریز برگزیده این بخش شد.
بر اساس رای هیات داوران نمایشهای برهوت از زنجان، تب سفید از آذربایجان شرقی، استاد از زنجان و نمایش خیابانی ولیچر از آذربایجان غربی به عنوان نمایش های برگزیده این جشنواره برای شرکت در پنجمین تئاتر سراسری مهر آیین انتخاب شدند.

 

منبع: واحد مرکزی خبر